מחקרי הרשות

פרסומים – מאמרים בכתבי עת שפיטים – בין השנים תשע"ז-תשפ"ג

 

רשימת פרסומי מאמרים בכתבי עת שפיטים לשנת תשפ"ג

 

פליקס לבד ואיליה מורגולב

Felix Lebed, Elia Morgulev (2022). Beyond Cheering: Football Fandom as a Form of Human Play. American Behavioral Scientist

 

חיה קפלן, הויידה אלעטאונה, בשמת בר-נדב וחאלד אלסייד

Haya Kaplan*, Huwaida Alatawna-Alhuashla, Bosmat Bar-Nadav, Khaled Al-Said (2022). Developing Excellence Leadership and Autonomous Motivation among Beginning Teachers in the Arab-Bedouin Community in Israel: A Self Determination Theory-Based Intervention Program.  Open Journal of Leadership2022, 11, 246-278.

 

יהודית סלפטי, אסנת קליימן

FROM ADAPTATION TO PROFESSIONAL GROWTH – A JOURNEY OF TWO PEDAGOGICAL GUIDES THROUGH THE PDS
Journal of International Scientific Publications www.scientific-publications.net
Educational Alternatives ISSN 1314-7277, Volume 20, 2022

 

אורית פוקס

Orit Fuks (2022). Infants' Use of Iconicity in the Early Periods of Sign/Spoken Word-Learning. Journal of Deaf Studies and Deaf Education Vol. 28, Issue 1, January 2023, Pages 21-31.

 

יהודית סלפטי-כהן, הילה כהן וסופי בן יאיר

Yehudit Salfati, Hilla Cohen, Sofia Ben-Yair Pedagogical Partnership: A Mindfulness Perspective. Journal of International Scientific Publications, Educational Alternatives, Volume 20, 2022, Pages: 465-478

 

ערגה הלר

Erga Heller (2022). Dare to Dress: Cross-Dressing and Intercultural Shifts within an Israeli Literary Children's Closet. Bookbird: A Journal of International Children's Literature, Volume 60, Number 4, 2022, Johns Hopkins University Press

 

פליקס לבד

Lebed, F. (2022). "Sociali persona ludens": The social component of human play. International Journal of Play 11, (4): 1-19. Online article 10.1080/21594937.2022.2136640. Cultural studies

 

חיה קפלן

Haya Kaplan (2022). The unique effects of supporting beginning teachers’ psychological needs through learning communities and a teacher-mentor’s support: A longitudinal study based on self-determination theory. Frontiers in Psychology, Vol. 13.

 

אורית הוד שמר

אורית הוד-שמר (2022). "לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך, דפים 78, עמודים 82-57

 

עארף אבו גוידר

  1.  Aref Abu-Gweder (2022). An Obstacle in Presenting Academic Equality and the Lack of Personal Prestige in the Academy: The Challenges of the Hebrew Language in the Eyes of Arab-Bedouin Female Students, Central European Management Journal.

 

  1.  Aref Abu-Gweder (2022). Modern Communication Techniques as Means of Breaking the Cultural Barrier of Arab-Bedouin Youth and Jewish Youth . Studies in Media and Communication, Vol. 10, No. 2

 

איליה מורגולב

Elia Morgulev, Mike Raphaeli & Nadav Goldschmied (2022). Fighting with their back to the wall: An analysis of one-sided elimination games in National Basketball Associatiom (NBA) playoffs

Journal of Sports Sciences

 

אירנה בלנקי-קרולין

בלנקי, א' (2023). מפגש לשוני ורב-תרבותי בין-לאומי מקוון.
Hebrew Higher Education

https://www.naphhebrew.org/publication/hebrew-higher-education

http://naphhebrew.org/hhe-25-2023

 

אריק שגב

Secularism and the Right to Spirituality: Work, Leisure, and Contemplation. The International Journal for Religion and Spirituality in Society, Vol. 13, Issue 1, 2023.

(Online) https://doi.org/10.18848/2154-8633/CGP/v13i01/99-115 (Article)

http://cgscholar.com/bookstore/cgrn/262/263

 

 

רשימת פרסומי מאמרים בכתבי עת שפיטים בשנת תשפ"ב

 

אורית פוקס

Orit Fuks: (2021). The distribution of handshapes in the establish lexicon of Israeli sign language. Journal of Semiotica

 

חאלד אגבאריה

Arab Spring Revolutions throughout Modern Arabic Poetry. Asian Journal of Humanities and Social Studies

 

פליקס לבד

Felix Leved (2021). Physical activity is not necessary: The notion of sport as unproductive officialised competitive game. Sports, Ethics and Philosophy

 

אולז'ן גולדשטיין

Olzan Goldstein, Eero Ropo (2021). Preparing student teachers to teach with technology: Case studies in Finland and Israel. International journal on Integrating Technology in Education (IJITE), 10(3)' 2021

 

אמנון גלסנר

Amnon Glassner (2022). Training youth at risk mentors in Paths, an innovative TE Program: promoting resilience' mental wellbeing and meaningful learning through a self-determined learning environment. SpringerLink, Learning Environments Research 25, 841-857 (2022)

 

אורית הוד שמר

אורית הוד שמר (2021). קוגניציה גופנית ויצירתיות; לחשוב זה לא רק "דרך הראש". לקסי-קיי (15), יוני 2021

 

מירב אסף

Galia Meoded Karabanov, Merav Asaf, Margalit Ziv & Dorit Aram (2021). Parental Behaviors and Involvement in Children's Digital Activities among Israeli Jewish and Arab Families during the COVID-19 Lockdown. Early Education and Development

 

הילה כהן

הילה כהן (2021). פרופיל היזם החברתי. פורסם ב: לקסי קיי 16 בדצמבר 2021

 

חיים דיהי

Haim Dihi (2021). Re-Examination of Homonymic and Polysemic Roots, RJJ  2021

 

ערגה הלר

ערגה הלר (2021). מרובי ועד אדם: קללת הציות הרובוטי. דברים 14 – תיגר וציות

 

חיה קפלן

חיה קפלן (2021). העצמת קולם של מורים מתחילים באמצעות מודל החממה של קהיליית "פרוטיץ": חקר מקרה מנקודת מבט תרבותית בכתב העת: דפים 76.

 

שרון ברק

שרון ברק (2021). חשיבותה של הפעילות הגופנית במערך הרפואי לטיפול בחולי סוכרת סוג 2 . הרפואה.

 

חיה קפלן (דפנה גוברין) ומאטי מיינדלין

Haya Kaplan, Dafna Linker Govrin, Matty Mindlin (2021). A learning community of beginning teachers: A systemic intervention based on self-determination theory to promote autonomous proactive teachers. Creative Education Vol.12 No.11, November 2021.

 

דיתה פישל ובתיה רייכמן

דיתה פישל ובתיה רייכמן (2022). הוגנות בחברה ובחינוך. לקסי-קיי, גיליון מס' 17

 

ערגה הלר

ערגה הלר (2021). מדימונה למאדים: עלילונים מקומיים ומחוות לחלוצי המדע הבדיוני. הומור מקוון – גיליון מיוחד: מטקסט ספרותי לרומן גרפי.

 

אורית הוד שמר ועדית שר

Orit Hod-shemer, Edith Sher (2021). Kindergarten Children's Perceptions of the Museum Experience "It is fun there. If you go, you will learn new things". International Research in Early Childhood Education, Vol.11, No. 3, 2021.

 

נאדר חילף

Nader Hilf (2021). Use of the Theory of Fischbein and the Theory of Shulman for the Study of Teachers' Algorithmic Knowledge Concerning the Concept of the Altitude of a Triangle. Journal for the Mathematics and Teaching Practices 2(2) 71-80, Dec 2021.

 

אמנון גלסנר

Amnon Glassner (Dec 2021). Autoethnography of Meaningful Childhood Learning Memories to Clarify and Enhance Auto pedagogical Identity. Studying Teacher Education, Vol. 18, 2022 – Issue 2.

 

שרון ברק

Riki Tesler, Sharon Bark, Orna Reges, Concepción Moreno-Maldonado, Rotem Maor, Tânia Gaspar, Oya Ercan, Yael Sela, Gizell Green, Avi Zigdon,, Adilson Marques, Kwok Ng, Yossi Harel-Fisch (2022). Identifying Cardiovascular Risk Profiles Clusters among Mediterranean Adolescents across Seven Countries. Healthcare (Basel). 2022 Feb; 10(2): 268.

 

עיסא אלפחל

Wajeeh Daher, Ahlam Anabousy, EssaAlfahel (2022). Elementary teachers’ development in using technological tools to engage students in online learning. European Journal of Educational Research, Vol. 11 Issue 2, Pages: 1183-1195

 

מארק אפלבאום ויהודית זמיר

Mark Applebaum, Judith Zamir (2022). Making the difference: Training early childhood math teachers in STEM skills .

 

אמאל אבו סעד

אמאל אבו סעד (2022). מאל-כותאב עד הדוקטורט: המסלול של נשים בדואיות בנגב לרכישת השכלה גבוהה. דפים 77.

 

פליקס לבד

Felix Lebed (2022). Dialectics in Transformations of Professional Sport. Sports, Ethics and Philosophy, Vol. 16, 2022 – Issue 4.

 

ימית  כהן-סקירה, אורית הוד שמר ועדית שר

ימית כהן-סקירה, האורית הוד שמר ועדית שר (2022). קידום חשיבה יצירתית בגן הילדים באמצעות סיפורי ילדים. חוקרים @ הגיל הרך, גיליון 15, עמודים 129-104.

 

יהודית סלפטי, הילה כהן וסופי בן יאיר

יהודית סלפטי, הילה כהן וסופי בן יאיר (2022) קשיבות בחינוך. לקסי קיי גיליון 17

 

רז שפייזר

רז שפייזר (2022). חשיבה ביקורתית בחינוך. לקסי קיי גיליון 17 ביוני 2022

 

אורית פוקס

Orit Fuks (2022). The Pointing Behavior of Deaf and Hearing Mothers in the Course of their Infants' Signed/Spoken Language Acquisition. Journal of Sign Language Studies

 

מארק אפלבאום ואביקם גזית

מארק אפלבאום ואביקם גזית (2022). בעיות לא שגרתיות במתמטיקה, הומור וחשיבה יצירתית. הומור מקוון, גיליון 18

 

אירנה בלנקי-קרולין

Irena Blanky-Karlin (2022). Innovative International Venture "Be'er-Sheva-Moscow" at Kaye Academic College of Education: Teaching Hebrew as an Additional Language in an Online Environment/  Academic Letters, Article 5550

 

ורד יפלח

ורד יפלח (2022). נקודת מבט לא שגרתית על הטבע – ביומימיקרי וקומיקס, כתב העת: הומור מקוון – גיליון 18, יוני 2022

 

 

רשימת פרסומי מאמרים בכתבי עת שפיטים בשנת תשפ"א

 

אורית הוד שמר

הוד-שמר, א' (2020). תפיסתן של סטודנטיות להוראה את ערכם החינוכי של חדרי הבריחה. מחקרי גבעה, ז', 192-177.

 

אורית פוקס

Orit Fuks (2020). Developmental Path in Input Modifications and the Use of Iconicity in Early Hearing Infant-Deaf Mother Interactions/ Published in: American Annual of the Deaf 11/2020; 165(4):418-435. doi: 10.1353/aad.2020.0028.

 

נורית בסמן-מור

נורית בסמן מור (2020). חינוך פוליטי. לקסי-קיי (14) דצמבר 2020, עמודים 3-6.

 

פליקס לבד

Felix Leved (2020). Play and Spiel are not the same: Anti-Wittgensteinian Arguments and consideration of game as a kind of human play/ published in Games and Culture, Vol 16 (6).

 

איליה מורגולב

Elia Morgulev, Simcha Avugos (2020). Beyond heuristics, biases and misperceptions: the biological foundations of momentum (hot hand). International Review of Sport and Exercise Psychology

 

אמאל אבו סעד

אברהים אסמעיל אבו עג'אג' ואמאל אבו סעד (2020). חוויות ותחושות של פרחי הוראה מהחברה הערבית הבדואית בתכנית "אקדמיה-כיתה", בכתב עת כעת כרך ה תש"ף, עמודים 185-164.

 

אירנה בלנקי-קרלין

אירנה בלנקי-קרלין (2020). האם אפשר אחרת? חינוך ביתי בגיל הגן – היבטים חברתיים, פדגוגיים, לשוניים ואישיים. בכתב עת כעת כרך ה תש"ף, עמודים 124-101.

 

אסתר כהן-סייג, ניצן כהן, דיתה פישל, ענת קסלר, דפנה גוברין

Esther Cohen-Sayag1*, Nitzan Cohen1, Dita Fischl1, Anat Kessler1 & Dafna Govrin1 (2021). Pedagogical Counselors’ Self-exploration of Writing Feedback on Preservice Teachers’ Teaching Journals, Frontiers of Contemporary Education, Vol.2, No.1

 

אולז'ן גולדשטיין

אולז'ן גולדשטיין (2021). יישום התוכנית הלאומית להתאמת המכללות להכשרת מורים לחינוך במאה ה-21: מה השתנה בהכשרת סטודנטים להוראה מתוקשבת? דפים, 73, עמודים 195-226

 

רז שפייזר

Raz Shpitzer (2021).On the Threshold: The Story of School Security Guards in Israel , Mediterranean Journal of Social Sciences, Vol. 12 No. 1 (2021): January 2021.

 

עיסא אלפחל

Wajeeh Daher, Essa Alfahel, Ahlam Anabousy (2021). Moderating the relationship Between Student's Gender and Science Motivation, Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2021, 17(5), em1956 ISSN:1305-8223(online)

 

חאלד אלסייד

Sarah Abu-Kaf, Khaled Al-Sayed, Orna Braun-Lewensohn (2021). Community coherence and acculturation strategies among refugee adolescents: How do they explain mental-health symptoms? Sciencedirect, Comprehensive Psychiatry, Vol.106

 

מארק אפלבאום

Mark Applebaum (2021). Some Aspects of girls' outcomes in Math Competition. Mediterrance journal for Research in Mathematics Education Vol. 18.

 

ערגה הלר

ערגה הלר (2021). כי אל ארצי ואל מולדתי תלך: קולו של בן וקולו של בן הארץ בשירים "בגרמניה לפני המלחמה" ו"אפר ואבק". מורשת ישראל

 

ורד יפלח

ורד יפלח (2021). למידה מתוך חיקוי בעולם הטבע – הוראת ביומימיקרי. לקסי-קיי גיליון 15

 

נעמה רשף

נעמה רשף (2021). תודעת זהות בבתי ספר ממלכתיים – בירורה ועיצובה: תשובות על טענות הדתה, דרך אפרתה טז (תשפ"א) ביולי 2021

 

דביר מלניק

דביר מלניק (2021). פודגוגיה: משמעותם הפדגוגית של הסכתים, לקסי-קיי, גיליון מס' 15, יוני 2021

 

 

רשימת פרסומי מאמרים בכתבי עת שפיטים לשנת תש"פ

 

רגינה בן שטרית

Regina Benchetrit (2019). “This is my way … I am an ambassador” identity voices of teachers with learning disorders. Teaching and Teacher Education

 

פליקס לבד

Felix Lebed (2019). On the Philosophical Definition of Human Play Using Tools Qualitative Content Analysis. Journal Sport, Ethics and Philosophy.

 

אירנה בלנקי-קרולין

אירנה בלנקי-קרולין (2019). המגזר היהודי, המגזר הבדואי והעברית שביניהם: היבטים לשוניים, פדגוגיים ותרבותיים בהוראת העברית ובלמידתה כשפה שנייה בסביבה מתוקשבת. נובמבר 2019 בכתב העת HHE (22)2020

 

חאלד אלסייד

Orna Braun-Lewensohn, Sarah Abu-Kaf and Khaled Al-Said (2019). Women in Refugee Camps: Which Coping Resources Help Them to Adapt? International Journal of Environmental Research and Public Health, 2019 Oct; 16(20): 3990

 

מארק אפלבאום

Ffer H. Azar, Mark Applebaum (2020). Do children cheat to be honored? A natural experiment on dishonesty in a math competition. Journal of Economic Behavior and Organization 169(2020);  143-157

 

מארק אפלבאום, ערגה הלר, יהודית זמיר וליאור סולומוביץ

Mark Applebaum,  Erga Heller,  Lior Solomovich, Judith Zamir (2020). GENDER ISSUES IN VIRTUAL TRAINING FOR MATHEMATICAL KANGAROO CONTEST Journal of Mathematics and Informatics ISSN 2349-0640

 

רז שפייזר

Raz Shpeizer (2020). Henri Bergson: Science, Life-Science,Philosophy and the Human Condition. Journal of theology, philosophy and science – 1. ,1.6.2020

 

 

רשימת פרסומי מאמרים בכתבי עת שפיטים לשנת תשע"ט

 

עיסא אלפחל

Wajeeh Daher , Essa Alfahel & Abedulkarim Ayyoub  (2018) Teachers' beliefs of democratic educational practices: the case of Arab teachers in Israel. The International Journal of Teaching and Case Studies

 

אולז'ן גולדשטיין

Olzan Goldstein1, Nazeh Natur2, Sheila Trahar3, and Miri Yemini4 (2018). Students Shaping Internationalization in a Conflict-Ridden Society: Experiences of Israeli Teacher Education Colleges , Journal of Studies in International Education 1–18 © 2018 European Association for International Education Article reuse guidelines: sagepub.com/journals-permissions DOI: 10.1177/1028315318803711 journals.sagepub.com/home/js

 

אירנה בלנקי-קרלין

על אודות הכינוס הבין-לאומי השלישי בסנקט-פטרבורג "העברית והיידיש בימינו: היבטים לימודיים ותרבותיים"

 

למידה שיתופית בהוראת עברית כשפה שנייה במגזר הבדואי במכללת קיי

 

פועלי איסוף והצטרפות ופועלי פיזור והפרדה בלשון התנאים: עיון תחבירי, סמנטי ומילוני תוך השוואה ללשון המקרא

פורסם ב-ספטמבר 2018 ב-Hebrew Higher Education-20 (2018).

 

מירי יוסוב-שלום

מירי יוסוב-שלום (דצמבר 2018). "מבט על תפיסות מגדריות ביצירות הומוריסטיות ישראליות לילדים". הומור מקוון, גיליון  מס' 11: דצמבר 2018

 

ארנון בן ישראל

Arnon Ben_Israel, Avinoam Meir (2019). Mobility along Socio-cultural Borders: Brisk-walking in Bedouin Towns. Geography Research Forum, vol 38 (2018)

 

אמנון גלסנר

אמנון גלסנר (2019). הוראה בקורסי חינוך בהשראת הגישה היוטגוגית: מחקר עצמי. בכתב העת גוונים, בגיליון 17(4), פברואר 2019 תשע"ט

 

אריק שגב

Segev, A. (2019). Rationale for moral education: A reading in Plato’s Republic, Interchange: A Quarterly Review of Education, DOI 10.1007/s10780-019-09347-3

 

אורית הוד שמר

אורית הוד שמר, חנה צימרמן וחרותה וורטיהם (2019). בנות השרות הלאומי והעשייה החינוכית בגן הילדים. עיונים בחינוך

 

חאלד אלסייד

Orna Braun-Lewensohn, Sarah Abu-Kaf, Khaled Al-Said and Ephrat Huzz (2019). Analysis of the Differential Relationship between the Perception of One's Life and Coping Resources among Three Generations of Bedouin Women. Int J Environ Res Public Health, 2019 Mar, 16(5):804..

פורסם ב: International Journal of Environmental Research and Public Health

 

שרון ברק

Sharon Barak, Malca Oz, Nadav Dagan, Yeshayahu Hutzler (May 2019). The Game of Life Soccer Program: Effect on Skills, Physical Fitness and Mobility in Persons with Intellectual Disability and Autism Spectrum Disorder. PL Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities/ vol 32, Issue 6/ p. 1401-1411

 

חיים דיהי

Haim Dihi (2018). The Contribution of the Language of the Book of Ben Sira to Biblical Hebrew Philology. Discovering, Deciphering and Dissenting Ben Sira Manuscripts after 120 years. Edited by James K., Aitken, Renate Egger-Wenzel and Stefan C. Reif, DE GRUYTER

 

מארק אפלבאום

MARK APPLEBAUM (2019). Gender issues in solving problems in the Kangaroo Contest. MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION Volume 16. 2019, p. 19-31.

 

נאדר חילף ומוחמד אבו-נגא.

נאדר חילף ומוחמד אבו-נגא (2019). זיהוי גבהים במשולשים וזמני התגובה לזיהוים בקרב תלמידי כיתות ו'. פורסם ביוני 2019. בכתב העת: מספר חזק 2000.

 

רז שפייזר

Raz Shpeizer (2019). Towards a Successful Integration of Project-based Learning in Higher Education: Challenges, Technologies and Methods of Implementation. Universal Journal of Educational Research 7(8): 1765-1771, 2019

 

ערגה הלר

ערגה הלר (2019). הומור חזותי באנה פרנק: היומן הגרפי. בתוך הומור מקוון, גיליון 12, עמודים

 

 

פרסומים בכתבי עת שפיטים תשע"ח

 

ארנון בן ישראל

דרך כמקום בתנועה: כביש 31 בין חיבור לניתוק/ בתיה רודד, אבינועם מאיר וארנון בן ישראל.

סוציולוגה ישראלית כתב עת לחקר החברה בישראל, כרך יט, מס' 1, תשע"ח, נובמבר 2017.

 

חאלד אגבאריה

Khaled Igbaria (2017).  Homogeneity within Laylá Ba‘Albakī’s Short Stories. People: International Journal of Social Sciences, 3(3)

 

אורנה בראון-לוינזון וחאלד אלסייד –

Orna Braun-Lewensohn and Khaled Al-Sayed (2018). Syrian Adolescent Refugees: How Do They Cope During Their Stay in Refugee Camps? Frontiers in Psychology, original Research, Published: 20 July 2018. DOI: 10.3389/fpsyg.2018.1258

 

חיה קפלן

Haya Japlan (2018). Teachers’ autonomy support, autonomy suppression and conditional negative regard as predictors of optimal learning experience among high-achieving Bedouin students. Social Psychology of Education 21, 223-255 (2018)

 

יהודית זמיר, סלים אבו ג'אבר וחאלד אלסייד –

Judith Zamir, Khaled Al-Sayed, Ibrahim Elbadour & Saleem Abu Jaber (2018). When Politics Drive Program Innovation. Journal of Education and Development, Vol. 2, No. 2, August, 2018. ISSN 2529-7996 E-ISSN 2591-7250 Published by July Press

 

עיסא אלפחל –

Wajeeh Daher, Essa Alfahel & Abedulkarim Ayyoub (2018). Teachers' beliefs of democratic educational practices: the case of Arab teachers in Israel.

 

רז שפייזר –

Raz Shpeizer (2018). Teaching Critical Thinking as a Vehicle for Personal and

Social Transformation. Research in Education

 

 

רשימת מפרסמים בכתבי עת שפיטים בשנת תשע"ז:

 

אמנון גלסנר

Glasner, A. (2017). Evaluating arguments in instruction: Theoretical and practical directions. Thinking Skills and Creativity 24, 95-103.

 

ארנון בן ישראל

רודד, ב., בן ישראל, א., ומאיר, א' (2016). תכנון עם שוליים אפורים: המקרה של כביש 31 והבדווים בצפון הנגב. תכנון, ביטאון איגוד המתכננים בישראל, כרך 13 (2), 10-24.

 

Roded, B, Ben-Israel, A. & Meir, A (2016). Indigenous Bedouin, the State and Gray Planning: The Case of Upgrading Road 31 in Israel. Geography Research Forum, Vol. 36, Pp. 33-50

 

ערגה הלר

הלר, ע' (רק מהדורה מודפסת: נובמבר 2016 [נושאת תאריך שגוי 2015]). "האם מוזה יכולה להזדקן? לשאלת דמות המוזה העכשווית – היחסים בין סיליה בירטוול לדיוויד הוקני", מותר 22 – 23, עמ' 111 – 118.

קישור לכתב העת

 

אתי כהן-סייג

Student-teachers Across the Curriculum Learn to Write Feedback

Does it reflect on their writing?

Esther Cohen-sayag1 Kaye Academic College of Education, Be'er Sheva, Israel

 

חיה קפלן

Avi Assor, Ofra Feinberg, Yaniv Kanat-Maymon & Haya Kaplan (2017):

Reducing Violence in Non-controlling Ways: A Change Program Based on Self Determination

Theory, The Journal of Experimental Education

 

מירי יוסוב-שלום

יוסוב-שלום, מ'. (2016),""אישה לוחמת": הרואיות ואקטיביזם ביצירות דבורה עומר", ספרות ילדים ונוער, חוברת 139, עמ' 62-47.

 

יוסוב-שלום, מ'. (2016), "התשמע קולי? עיון ביצירותיהן של המשוררות רחל, גולדברג, רביקוביץ ומשעול, שבילים, גיליון 17, עמ' 112-107. 

 

עיסא אלפחל

Educational reform in elementary schools in Israel: Arab teachers' attitudes and satisfaction

by Essa AlFahel; Wajeeh Daher; Mohammad Saied Ahmad

International Journal of Innovation and Learning (IJIL), Vol. 20, No. 3, 2016

 Online publication date: Mon, 12-Sep-2016

בתיה רייכמן ואורלי קרן

בתיה רייכמן, קרן אורלי, ורד רפאלי (מאי 2017).  מודל ההתנסות ההדרגתי בהכשרה להוראה במכללת קיי: 'נחיתה רכה' או טבילת אש'?/ במעגלי חינוך, גיליון 7, במאי 2017

 

ורד יפלח

Regional Social and Community Development: Substance

Use Patterns and Prevention Needs Among Model College

Program "Change Agents"

Vered Yeflach Wishkerman, Richard Isralowitz & Alexander Reznik

# Springer Science+Business Media New York 2017

Int J Mental Health and Addiction 15, 1037-1043 (2017)

DOI 10.1007/s11469-017-9729-z

 

שלומית גיא ועופר מוכתר –

Guy, S., Muchtar O., Ronel N. (2017)How can governmental positive power decrease violence in crime oriented arenas? The case of English football. In International Journal of Offender Therapy and Comparative Criminology. journals.sagepub.com/home/ijo

  

סמדר בן אשר

Ben-Asher, S. (2016 )  Bedouin children and their reality perceptions of the war

Journal of Muslim Minority Affairs Volume 36, No. 4, Pages 1-18 | Published online: 01 Nov 2016

 

שלמה בק

שלמה בק. ״לא למדתי דבר ללא שעזבתי״ 1חוויית השוטטות והפדגוג במאה ה 21-. דפים 62

 

רז שפייזר

שפייזר, ר. (2017). למידה מבוססת פרויקטים בהשכלה הגבוהה: יתרונות ואתגרים, טכנולוגיות ושיטות הטמעה. הוראה באקדמיה 7, 12-16.

 

לירון שוקטי חיון

Liron Shokty (2017). The implementation of internationalisation in Israeli teacher training colleges. European Journal of Education,  22.8.2017

 

מארק אפלבאום

Mark Applebaum (2017). Spatial Abilities as a Predictor to Success in the Kangaroo Contest. Journal of Mathematics and System Science, 25.08.2017

 

דוחות ותקצירי מחקרים בתמיכת ועדה לעידוד פעילות מחקרית:

 

2008-2009 

 

Scientific Survey: Synthetic approach to games teaching in physical education and sport training of youth. Felix Lebed (2008-2009).

 

דו"ח מחקר: מחקר מעקב אחר א) כשירותן המקצועית של המורות, בוגרות מסלול חינוך מיוחד; ב) זיהוי מקורות הידע של המורות ובחינת קישורן למסגרת העבודה ולהתנסות במהלך ההכשרה להוראה. דיתה פישל, מכללת קיי; אסתר טובלי, מכללת שאנן. (נובמבר 2009).

 

2010

 

דו"ח מחקר: רופאות חלוצות בארץ ישראל, 1914-1900. ציפורה שחורי-רובין. (יוני 2010).

 

2011

 

Online mathematical competition: using virtual marathon to challenge premising students and to develop their persistence. Vktor Freiman, Universite de Moncton, Canada; Mark Applebaum, Kaye Academic College of Education. 2011.

 

ניהול ומגדר בארץ ישראל לדמותן של מנהלות בתי ספר בשלהי התקופה העות'מאנית 1914-1889. ציפורה שחורי-רובין. יוני 2011.

 

כתיבת משובים בהכשרת מורים: הכשרת מורים לתפקידם כמקדמי כתיבה. אתי כהן, נורית נתן, בלהה טרייביש. יוני 2011.

 

2012

 

כתיבת  הכשרת מורים לניהול שיח לימודי. כהן (סייג) אתי, נתן נורית, ורדי-ראט אסתר וגלסנר אמנון. יוני 2012. (יחידת מחקר, מכללת קיי).

 

פסיכולוגיה חיובית בהכשרה להוראה: חוויות של 'זרימה' בלמידה ובהתנסות המעשית בקרב סטודנטים להוראה. רפאלי ורד. ספטמבר 2012.

 

Tracking changes in mathematical creative thinking of secondary school students which perform inquiry in mathematics. Peter Samovol, Alexander Braverman. October 2012. 

 

 

דילוג לתוכן