לפרטים על ההערכות ועל הדוחות ניתן לפנות ליחידה
- הליך הקבלה במכללה, 2009
- פרויקט "מורים מלווים מורים", משרד החינוך ומכללת קיי, 2008-2009
- כלים להערכת ההוראה, 2008
- שנה א' משולבת, 2008
- "סדנת אמן"- ארגון חדש של סדנאות במסלול לאומנות, 2007
- "נידע – ידע נייד": המחשב ככלי לסגירת פערים, 2007
- הערכת הסטודנטים במכללה, 2006
- שח"ף – תוכנית חדשנית להכשרת אקדמאים, 2002-2005
- מחשיבה למעשה – תהליך פיתוח תוכנית שח"ף בשנה הראשונה, תשס"ב
- הערכת התוכנית תשס"ב – תשס"ד
- התפתחות תוכנית שח"ף, תשס"ב – תשס"ד
- "חוכמת המעשה", תשס"ד
- היבט ההתנסות, תשס"ה
- "הוראת הדמוקרטיה", המחלקה להכשרת מורים, אוניברסיטת בן גוריון, 2005
- פרוייקט "חממה", הסוכנות היהודית, 2005
- פק"ט+ – קידום ילדים אתיופים בקריאה וכתיבה, הג'וינט ומכללת קיי, 2005:
- שילוב סטודנטים להוראת הקריאה בפרויקט לקידום ילדים אתיופים
- בחינת הדרכים להפיכת פרויקט פקט לשגרת חיים בבית הספר
- הערכת הפוטנציאל להטמעת פרויקט תחיל"ה בשגרת העבודה בגני הילדים
מיח"ם (מרכז יוזמות חינוכיות מתוקשבות) – הטמעת התקשוב במכללה, 2001-2005:
- פיתוח "הוראה מתוקשבת" במכללה להכשרת מורים, תשס"א
- הכשרת סגל מורים להוראה מתוקשבת במכללה גל א', תשס"ב
- הליווי המקצועי של מפתחי קורסים מתוקשבים בגל ב', תשס"ב
- קהילה חוקרת כסביבה המאפשרת התפתחות מקצועית, תשס"ג
- חלחול תרבות התקשוב במכללה, תשס"ג
- סמוי וגלוי בהטמעת התקשוב בהוראה, תשס"ה
- רג"ב – "תוכנית המצוינים", 1999-2005
- בתי ספר עמיתים – גישה שיתופית לקשר מכללה שדה, מסלול יסודי 1997-2003:
- מודל העמיתות, תשנ"ז – תשס"ג
- מודל העמיתות כפי שהוא משתקף בתפיסות ובעשייה של בוגרות ביה"ס היסודי, תשס"ג
- פרויקט שלושים היישובים, משרד החינוך ומכללת קיי, 1997-2000