הערכות שנעשו בעבר

לפרטים על ההערכות ועל הדוחות ניתן לפנות ליחידה

 

  • הליך הקבלה במכללה, 2009
  • פרויקט "מורים מלווים מורים", משרד החינוך ומכללת קיי, 2008-2009
  • כלים להערכת ההוראה, 2008
  • שנה א' משולבת, 2008
  • "סדנת אמן"- ארגון חדש של סדנאות במסלול לאומנות, 2007
  • "נידע – ידע נייד": המחשב ככלי לסגירת פערים, 2007
  • הערכת הסטודנטים במכללה, 2006
  • שח"ף – תוכנית חדשנית להכשרת אקדמאים, 2002-2005
  • מחשיבה למעשה – תהליך פיתוח תוכנית שח"ף בשנה הראשונה, תשס"ב
  • הערכת התוכנית תשס"ב – תשס"ד
  • התפתחות תוכנית שח"ף, תשס"ב – תשס"ד
  • "חוכמת המעשה", תשס"ד
  • היבט ההתנסות, תשס"ה
  • "הוראת הדמוקרטיה", המחלקה להכשרת מורים, אוניברסיטת בן גוריון, 2005
  • פרוייקט "חממה", הסוכנות היהודית, 2005
  • פק"ט+ – קידום ילדים אתיופים בקריאה וכתיבה, הג'וינט ומכללת קיי, 2005:
  • שילוב סטודנטים להוראת הקריאה בפרויקט לקידום ילדים אתיופים
  • בחינת הדרכים להפיכת פרויקט פקט לשגרת חיים בבית הספר
  • הערכת הפוטנציאל להטמעת פרויקט תחיל"ה בשגרת העבודה בגני הילדים

 

מיח"ם (מרכז יוזמות חינוכיות מתוקשבות) – הטמעת התקשוב במכללה, 2001-2005:

 

  • פיתוח "הוראה מתוקשבת" במכללה להכשרת מורים, תשס"א
  • הכשרת סגל מורים להוראה מתוקשבת במכללה גל א', תשס"ב
  • הליווי המקצועי של מפתחי קורסים מתוקשבים בגל ב', תשס"ב
  • קהילה חוקרת כסביבה המאפשרת התפתחות מקצועית, תשס"ג
  • חלחול תרבות התקשוב במכללה, תשס"ג
  • סמוי וגלוי בהטמעת התקשוב בהוראה, תשס"ה
  • רג"ב – "תוכנית המצוינים", 1999-2005
  • בתי ספר עמיתים – גישה שיתופית לקשר מכללה שדה, מסלול יסודי 1997-2003:
    • מודל העמיתות, תשנ"ז – תשס"ג
    • מודל העמיתות כפי שהוא משתקף בתפיסות ובעשייה של בוגרות ביה"ס היסודי, תשס"ג
  • פרויקט שלושים היישובים, משרד החינוך ומכללת קיי, 1997-2000
לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן