הנחיות לתקופת השינויים לשנת הלימודים
תשפ"ד – סמסטר ב'
סטודנטים שימו לב:
- תקופת השינויים תתחיל מ 13.3.24 בשעה 09:00, עד 22.3.24 בשעה 16:00
- השינויים ייערכו אך ורק באינטרנט
- רק בתקופה זו מותר לשנות (להוסיף או למחוק) את הרישום לקורסים במערכת השעות.
- קורס שהוקלד ולא בוטל בתקופת השינויים יחשב כקורס חוזר (יחויב בתשלום) כשיוקלד שנית במערכת.
- לאחר תקופה זו לא נאפשר רישום לקורסים או מחיקתם מן המערכת.
- האחריות מוטלת על הסטודנט לוודא שהמערכת האישית מעודכנת
בקשות לשינויים ורישום לקורסים:
- להגשת בקשה לשינויים ורישום לקורסים (להם אינך יכול/ה להירשם בצורה עצמאית) בתקופת השינויים, תיעשה דרך פורטל הסטודנט של מכלול 4
בתפריט ראשי של המכלול 4, יש לבחור ב"אפשרויות נוספות", "בקשות וערעורים", "אפשרויות הגשה", תוכניות לימודים –ייעוץ - בבקשות בנושא מערכת שעות כדאי גם לכתוב נימוק לבקשה.
למורים בפועל:
- להגשת בקשה לשינויי, רישום לקורסים (להם אינך יכול/ה להירשם בצורה עצמאית) ושאלות בנושא שינויי מערכת, עליכם לפנות אל גב' לימור גז באמצעות המייל: limorgez@kaye.ac.il
- בכל פניה יש לצרף למייל: שם מלא, מס' ת"ז, שם הקורס ואת מספר הקורס. בלי כל הפרטים האלה לא נוכל לטפל בפניות ובקשות.
- בבקשות בנושא מערכת שעות כדאי גם לכתוב נימוק לבקשה.
- מחיקת קורסים ניתן לבצע עצמאית במכלול 4 בתקופת השינויים.
- ניתן להגיש בקשות בין התאריכים: מ 13.3.24 בשעה 09:00, עד 22.3.24 בשעה 16:00
- שימו לב, שכ"ל ייקבע על פי המערכת של הסטודנט בתום תקופת השינויים.
לסטודנטים בתכנית שח"ף:
- להגשת בקשה לשינויי, רישום לקורסים (להם אינך יכול/ה להירשם בצורה עצמאית) ושאלות בנושא שינויי מערכת, עליכם לפנות אל גב' לימור גז באמצעות המייל: limorgez@kaye.ac.il
- בכל פניה יש לצרף למייל: שם מלא, מס' ת"ז, שם הקורס ואת מספר הקורס. בלי כל הפרטים האלה לא נוכל לטפל בפניות ובקשות.
- בבקשות בנושא מערכת שעות כדאי גם לכתוב נימוק לבקשה.
- מחיקת קורסים ניתן לבצע עצמאית במכלול 4 בתקופת השינויים.
- ניתן להגיש בקשות בין התאריכים: מ 13.3.24 בשעה 09:00, עד 22.3.24 בשעה 16:00
- שימו לב, שכ"ל ייקבע על פי המערכת של הסטודנט בתום תקופת השינויים.
סטודנטים שנה ד':
- להגשת בקשה לשינויי, רישום לקורסים (להם אינך יכול/ה להירשם בצורה עצמאית) ושאלות בנושא שינויי מערכת, עליכם לפנות אל גב' לימור גז באמצעות המייל: limorgez@kaye.ac.il
- בכל פניה יש לצרף למייל: שם מלא, מס' ת"ז, שם הקורס ואת מספר הקורס. בלי כל הפרטים האלה לא נוכל לטפל בפניות ובקשות.
- בבקשות בנושא מערכת שעות כדאי גם לכתוב נימוק לבקשה.
- מחיקת קורסים ניתן לבצע עצמאית במכלול 4 בתקופת השינויים.
- ניתן להגיש בקשות בין התאריכים: מ 13.3.24 בשעה 09:00, עד 22.3.24 בשעה 16:00
- שימו לב, שכ"ל ייקבע על פי המערכת של הסטודנט בתום תקופת השינויים.
סטודנטים שנה א':
- הגשת בקשה לשינויים, רישום לקורסים (להם אינך יכול/ה להירשם בצורה עצמאית) בתקופת השינויים, תיעשה דרך פורטל הסטודנט של מכלול 4
לבחור ב"אפשרויות נוספות", "בקשות וערעורים", "אפשרויות הגשה", תוכניות לימודים – ייעוץ , בקשות בנושא מערכת שעות - ניתן להגיש בקשות בין התאריכים: מ 13.3.24 בשעה 09:00, עד 22.3.24 בשעה 16:00
- לשאלות בנושא שינויי מערכת עליכם לפנות אל גב' ברבי שפיר, בכתובת המייל barbieshapir@kaye.ac.il
סטודנטים שימו לב!
עליכם לעדכן את כתובת המייל שלכם על מנת לקבל הודעות שוטפות ועדכניות והודעות SMS: מכלול 4 > עדכון פרטים אישיים