עבודות גמר בתואר שני

אבל (1)
אובדן (1)
אופק חדש (1)
בית הספר היסודי (2)
2012
הערכת מורים וציונם כטובים/מקצועיים, נשמעת הרבה מאוד במציאות היומיומית, בשיחות בין תלמידים, באסיפות הורים, במפגשי אנשי הוראה, וכמובן בספרות המחקר. החל משנת 1977 השאלה "מיהו המורה הטוב" עלתה לדיון במחקרים…
בני נוער (4)
2012
מנחה ד"ר שושנה שטיינברג "אפשר לקלל את החושך, אבל אפשר גם להדליק נר ולראות דברים שלא ראית קודם" עבודה זו עוסקת בגורמים התרבותיים ובהיבטים השונים של תופעת הנשירה של בנות…
גירושין (2)
הגיל הרך (3)
הוראה (3)
המגזר הבדואי (6)
2012
מנחה ד"ר משה לנזמן בעבודה זו מתוארת החוויה של 20 מורים צפוניים חדשים במערכת החינוך הבדווית בדרום, והגורמים הסביבתיים הגורמים לשחיקתם הנפשית. מטרת עבודת המחקר לבדוק את הגורמים הסביבתיים הקשורים…
2012
מנחה ד”ר יהודית זמיר בחברה הערבית הבדואית מעורבות ההורים במוסדות החינוך, נמצאת עדיין בשלביה הראשונים. גננות ואנשי חינוך איתם שוחחתי טענו, כי יש פערים עצומים בין הצורך לחנך על פי…
2012
מנחה ד"ר שושנה שטיינברג "אפשר לקלל את החושך, אבל אפשר גם להדליק נר ולראות דברים שלא ראית קודם" עבודה זו עוסקת בגורמים התרבותיים ובהיבטים השונים של תופעת הנשירה של בנות…
זהות מקצועית (3)
2012
יכולתו של המורה ליצור קשר עם תלמידיו היא בין המאפיינים החשובים להערכת עבודתו. עבודה זו, העוסקת במעבר שלי ממורה מקצועית למחנכת, נוגעת בממד זה של עבודתי. במסגרת העבודה ערכתי סקירה…
חינוך מיוחד (2)
2012
מנחה ד"ר סמדר בן אשר תסמונות הספקטרום האוטיסטי (ASD) הינן לקות התפתחותית רחבת היקף, אשר הביטוי המרכזי שלהן הוא לקות בסיסית ביכולת התפקוד החברתי-רגשי. המחקר בדק את תהליכים רגשיים וקשיים…
ייעוץ חינוכי (15)
2012
מנחה ד"ר משה לנזמן בעבודה זו מתוארת החוויה של 20 מורים צפוניים חדשים במערכת החינוך הבדווית בדרום, והגורמים הסביבתיים הגורמים לשחיקתם הנפשית. מטרת עבודת המחקר לבדוק את הגורמים הסביבתיים הקשורים…
2012
מנחה ד”ר משה לנזמן שילוב תלמידים עם שיתוק מוחין בבתי ספר רגילים הוא תחום מרתק. עמדות המורים המלמדים תלמידים אלו ותחושת המסוגלות העצמית שלהם הינו מרכיב משמעותי ביותר בתרומה להצלחתם,…
2012
מנחה ד”ר חיה קפלן מטרת המחקר הנוכחי הינו להכיר את אפיוני חווית הלמידה של תלמידים הלומדים במסגרת תוכנית "תפנית". המחקר בוחן את האפיונים הרגשיים-מוטיבציונים והחברתיים, כמו גם את אפיוני הסביבה…
2012
מנחה ד”ר יהודית זמיר בחברה הערבית הבדואית מעורבות ההורים במוסדות החינוך, נמצאת עדיין בשלביה הראשונים. גננות ואנשי חינוך איתם שוחחתי טענו, כי יש פערים עצומים בין הצורך לחנך על פי…
2012
מנחה ד”ר שושנה שטיינברג כחלק מתפקידי כיועצת אני נדרשת להיענות ולהגיב בזמן אמת למציאות הנוצרת בבית הספר. ואומנם במהלך עבודתי נחשפתי לנושא של פגיעות מיניות, לאור מספר אירועים שקרו לתלמידי…
2012
מנחה ד"ר שושנה שטיינברג "אפשר לקלל את החושך, אבל אפשר גם להדליק נר ולראות דברים שלא ראית קודם" עבודה זו עוסקת בגורמים התרבותיים ובהיבטים השונים של תופעת הנשירה של בנות…
2012
מנחה ד"ר סמדר בן אשר תסמונות הספקטרום האוטיסטי (ASD) הינן לקות התפתחותית רחבת היקף, אשר הביטוי המרכזי שלהן הוא לקות בסיסית ביכולת התפקוד החברתי-רגשי. המחקר בדק את תהליכים רגשיים וקשיים…
2012
מנחה ד"ר קרן אילות מחקר זה מתמקד במורים, כאנשי מקצוע הפועלים במסגרת ארגון ומהווים חלק מן המארג האנושי שלו. מטרת המחקר לבדוק את הקשר בין תמיכת ההנהלה בשלושת הצרכים הפסיכולוגיים…
למידה (3)
למידה והוראה (14)
2012
הערכת מורים וציונם כטובים/מקצועיים, נשמעת הרבה מאוד במציאות היומיומית, בשיחות בין תלמידים, באסיפות הורים, במפגשי אנשי הוראה, וכמובן בספרות המחקר. החל משנת 1977 השאלה "מיהו המורה הטוב" עלתה לדיון במחקרים…
2012
יכולתו של המורה ליצור קשר עם תלמידיו היא בין המאפיינים החשובים להערכת עבודתו. עבודה זו, העוסקת במעבר שלי ממורה מקצועית למחנכת, נוגעת בממד זה של עבודתי. במסגרת העבודה ערכתי סקירה…
מוטיבציה והכוונה עצמית (2)
2012
מנחה ד”ר חיה קפלן מטרת המחקר הנוכחי הינו להכיר את אפיוני חווית הלמידה של תלמידים הלומדים במסגרת תוכנית "תפנית". המחקר בוחן את האפיונים הרגשיים-מוטיבציונים והחברתיים, כמו גם את אפיוני הסביבה…
2012
מנחה ד"ר קרן אילות מחקר זה מתמקד במורים, כאנשי מקצוע הפועלים במסגרת ארגון ומהווים חלק מן המארג האנושי שלו. מטרת המחקר לבדוק את הקשר בין תמיכת ההנהלה בשלושת הצרכים הפסיכולוגיים…
נוער מנותק (1)
שילוב (2)
2012
מנחה ד”ר משה לנזמן שילוב תלמידים עם שיתוק מוחין בבתי ספר רגילים הוא תחום מרתק. עמדות המורים המלמדים תלמידים אלו ותחושת המסוגלות העצמית שלהם הינו מרכיב משמעותי ביותר בתרומה להצלחתם,…
שפה וספרות (3)
תפקיד המורה והגננת (9)
2012
הערכת מורים וציונם כטובים/מקצועיים, נשמעת הרבה מאוד במציאות היומיומית, בשיחות בין תלמידים, באסיפות הורים, במפגשי אנשי הוראה, וכמובן בספרות המחקר. החל משנת 1977 השאלה "מיהו המורה הטוב" עלתה לדיון במחקרים…
2012
יכולתו של המורה ליצור קשר עם תלמידיו היא בין המאפיינים החשובים להערכת עבודתו. עבודה זו, העוסקת במעבר שלי ממורה מקצועית למחנכת, נוגעת בממד זה של עבודתי. במסגרת העבודה ערכתי סקירה…
2012
מנחה ד”ר משה לנזמן שילוב תלמידים עם שיתוק מוחין בבתי ספר רגילים הוא תחום מרתק. עמדות המורים המלמדים תלמידים אלו ותחושת המסוגלות העצמית שלהם הינו מרכיב משמעותי ביותר בתרומה להצלחתם,…
2012
מנחה ד”ר יהודית זמיר בחברה הערבית הבדואית מעורבות ההורים במוסדות החינוך, נמצאת עדיין בשלביה הראשונים. גננות ואנשי חינוך איתם שוחחתי טענו, כי יש פערים עצומים בין הצורך לחנך על פי…
2012
מנחה ד"ר קרן אילות מחקר זה מתמקד במורים, כאנשי מקצוע הפועלים במסגרת ארגון ומהווים חלק מן המארג האנושי שלו. מטרת המחקר לבדוק את הקשר בין תמיכת ההנהלה בשלושת הצרכים הפסיכולוגיים…
לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן