למידה חברתית-רגשית במערכת החינוך

למידה חברתית-רגשית במערכת החינוך

 https://doi.org/10.54301/BFPK7528

בעשורים האחרונים גברה מאוד ההתעניינות בלמידה חברתית-רגשית. למידה חברתית-רגשית מיוחסת לתהליך שבאמצעותו מפתחים המעורבים בתהליך החינוכי מיומנויות חברתיות-רגשיות מגוונות. על פי ההגדרה הרשמית, למידה חברתית-רגשית היא התהליך שבאמצעותו רוכשים ומיישמים ידע, כישורים ועמדות לפיתוח זהות בריאה; מבצעים תהליכי ניהול רגשות, כמו אמפתיה והשגת מטרות; ומבססים מערכות יחסים תומכות ומפתחים תהליכי קבלת החלטות אחראיים ואכפתיים. העניין בלמידה חברתית־רגשית מעוגן בשאיפה להכיל את השונות במערכת החינוך ובחברה ולהתמודד עם הצורך בהכנת ילדי ההווה להצלחה בעתיד הלא ידוע. אלו מקדמים את ההכרה בחשיבותן של מיומנויות חברתיות־רגשיות ומעמידים דרישה ממערכות החינוך לקדם גם ערכים חברתיים-רגשיים כבסיס לצמיחה של התלמידים

לקריאת המאמר השלם נא הורידו את הקובץ.

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן