למידה רב־גילית

למידה רב־גילית

מיה שלום ואפרת לוצאטו

כיתות רב־גיליות אינן נטע זר במערכת החינוך. המבנה החד־גילי אומץ על ידי מערכת החינוך, אף על פי שאינו מייצג את העולם האמיתי שבו מתקיימות אינטראקציות בין בני אדם ללא קשר לגילם הכרונולוגי. נשאלת השאלה אפוא, מהו מקורו של המבנה החד־גילי, ומהם יתרונותיה של הלמידה הרב־גילית?

לקריאת המאמר השלם נא הורידו את הקובץ.

 

 

https://doi.org/10.54301/AYZX3590

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן