מחקר פעולה

מחקר הפעולה מתאפיין בגישות ובזרמים שונים והמשותף לכולם הוא מעורבותם של החוקרים כחלק מהצוות השואף לשיפור בתהליך השלם, הכולל תכנון, יישום ובדיקה של פעולתם. נקודות המוצא של החוקרים במחקר הפעולה הן היכולת לזהות ולהגדיר מה מטריד אותם במציאות שבה הם פועלים, והיכולת לנסח בבהירות מהי הבעיה המהותית שאותה הם רוצים ללמוד ולחקור. מחקרי הפעולה בתחום החינוך משמשים לפיתוח תוכניות לימודים בית־ספריות, לפיתוח מקצועי של מורים ולשיפור בית הספר.

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן