המאמר בוחן את ההבדל בין תחושות עוני סובייקטיביות לבין הגדרות עוני כלכליות, מגדיר את מושג העוני החדש ודן בסיבות לעוני, במדיניות הכלכלית הרצויה ובאתגרים החינוכיים הנובעים מהצורך להפחית את העוני. כאילו אפשר למתוח קו ולומר: מתחתיו העוני. הנה הלחם שבצבעי איפור זולים נהיה שחור והזיתים בצלחת קטנה על מפת השולחן. באוויר, עפו יונים במטס הצדעה…
תואר ראשון B.Ed
- תוכנית ההכשרה לגן (גילים לידה -6)
- תוכנית ההכשרה לגן במגזר הבדואי (גילאי לידה – 6)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו) במגזר הבדואי
- תוכנית שבילים – לחינוך, חברה וסביבה
- תוכנית נתיבים مسارات - למנהיגות חינוכית–סביבתית בנגב
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר העל-יסודי (ז-י)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד בחברה הבדואית (גילאי 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך הגופני (כיתות א-יב)
- תוכנית ההכשרה לאמנות (כיתות א-יב)
- תוכנית המצוינים: רג"ב – ראש גדול בהוראה
- מגשימות – הכשרה אקדמית לגיל הרך
- עוצמות – תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך המיוחד
- יסודות – תואר ראשון ותעודת הוראה מותאמת לבית הספר היסודי
הסבת אקדמאים
התפתחות מקצועית
מכינה לבגרות
מידע אישי
בית הספר להכשרה B.Ed
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו) במגזר הבדואי
- תוכנית שבילים - לחינוך, חברה וסביבה
- תוכנית נתיבים مسارات - למנהיגות חינוכית–סביבתית בנגב
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר העל-יסודי (ז-י)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד במגזר הבדואי (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך הגופני (כיתות א-יב)
- תוכנית ההכשרה לאמנות (כיתות א-יב)
- רג"ב תוכנית המצוינים
- מגשימות – הכשרה אקדמית לגיל הרך
- עוצמות – תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך המיוחד
- יסודות – תואר ראשון ותעודת הוראה מותאמת לבית הספר היסודי