"מורים צריכים לדעת לא רק איך ללמד באופן יצירתי וכיצד לעודד יצירתיות, אלא גם כיצד להביא בחשבון אפשרויות ולהבין דברים בדרכים חדשות" (Selkrig & Keamy, 2017, p. 317). מובן הוא ההסבר שאדם מעניק למילה או לתוכן. הסבר זה מצמצם את הפער שבין המילה למשמעותה ומאפשר לקיים תקשורת. תורת המובן היא תאוריה שפיתחו קרייטלר וקרייטלר (Kreitler…
תואר ראשון B.Ed
- תוכנית ההכשרה לגן (גילים לידה -6)
- תוכנית ההכשרה לגן במגזר הבדואי (גילים לידה - 6)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו) במגזר הבדואי
- תוכנית שבילים – לחינוך, חברה וסביבה
- תוכנית נתיבים مسارات - למנהיגות חינוכית–סביבתית בנגב
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר העל-יסודי (ז-י)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך הגופני (כיתות א-יב)
- תוכנית ההכשרה לאמנות (כיתות א-יב)
- תוכנית המצוינים: רג"ב – ראש גדול בהוראה
- מגשימות – הכשרה אקדמית לגיל הרך
- עוצמות – תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך המיוחד
- יסודות – תואר ראשון ותעודת הוראה מותאמת לבית הספר היסודי
הסבת אקדמאים
התפתחות מקצועית
מכינה לבגרות
מידע אישי
בית הספר להכשרה B.Ed
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו) במגזר הבדואי
- תוכנית שבילים - לחינוך, חברה וסביבה
- תוכנית נתיבים مسارات - למנהיגות חינוכית–סביבתית בנגב
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר העל-יסודי (ז-י)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד במגזר הבדואי (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך הגופני (כיתות א-יב)
- תוכנית ההכשרה לאמנות (כיתות א-יב)
- רג"ב תוכנית המצוינים
- מגשימות – הכשרה אקדמית לגיל הרך
- עוצמות – תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך המיוחד
- יסודות – תואר ראשון ותעודת הוראה מותאמת לבית הספר היסודי