מקובל לראות בתוכנית לימודים ביטוי למטרות שכותביה הסכימו ביניהם שברצונם להשיג בטווח הארוך ובטווח הקצר באמצעותה. כפי שכתב רובינסון (Robinsohn) עוד בשנת 1969: "the generally accepted sense of the construction and revision of a program of ordered sequences of learning experiences, related to intended objectives" (p. 221). לפי הגדרה זו, הפוטנציאל הקוריקולרי של תוכנית לימודים…
תואר ראשון B.Ed
- תוכנית ההכשרה לגן (גילים לידה -6)
- תוכנית ההכשרה לגן במגזר הבדואי (גילים לידה - 6)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו) במגזר הבדואי
- תוכנית שבילים – לחינוך, חברה וסביבה
- תוכנית נתיבים مسارات - למנהיגות חינוכית–סביבתית בנגב
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר העל-יסודי (ז-י)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך הגופני (כיתות א-יב)
- תוכנית ההכשרה לאמנות (כיתות א-יב)
- תוכנית המצוינים: רג"ב – ראש גדול בהוראה
- מגשימות – הכשרה אקדמית לגיל הרך
- עוצמות – תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך המיוחד
- יסודות – תואר ראשון ותעודת הוראה מותאמת לבית הספר היסודי
הסבת אקדמאים
התפתחות מקצועית
מכינה לבגרות
מידע אישי
בית הספר להכשרה B.Ed
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו) במגזר הבדואי
- תוכנית שבילים - לחינוך, חברה וסביבה
- תוכנית נתיבים مسارات - למנהיגות חינוכית–סביבתית בנגב
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר העל-יסודי (ז-י)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד במגזר הבדואי (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך הגופני (כיתות א-יב)
- תוכנית ההכשרה לאמנות (כיתות א-יב)
- רג"ב תוכנית המצוינים
- מגשימות – הכשרה אקדמית לגיל הרך
- עוצמות – תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך המיוחד
- יסודות – תואר ראשון ותעודת הוראה מותאמת לבית הספר היסודי