האם יש הבדל באופן החשיבה שלנו אם אנו יושבים במעגל או נעים במעגל? האם חשיפה לצבע מסוים תגרום לנו לחשוב באופן יצירתי יותר? האם הרעש בכיתה מסייע לכך? לכאורה נראה שאין בשאלות אלה מן הרלוונטיות לתהליך החשיבה, האומנם?! מחקרים בתחום ה'קוגניציה הגופנית' (Embodied Cognition) מוכיחים שלאינטראקציה בין הגוף לסביבה יש השפעה על תודעתנו. הערך מציג…
תואר ראשון B.Ed
- תוכנית ההכשרה לגן (גילים לידה -6)
- תוכנית ההכשרה לגן במגזר הבדואי (גילים לידה - 6)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו) במגזר הבדואי
- תוכנית שבילים – לחינוך, חברה וסביבה
- תוכנית נתיבים مسارات - למנהיגות חינוכית–סביבתית בנגב
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר העל-יסודי (ז-י)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך הגופני (כיתות א-יב)
- תוכנית ההכשרה לאמנות (כיתות א-יב)
- תוכנית המצוינים: רג"ב – ראש גדול בהוראה
- מגשימות – הכשרה אקדמית לגיל הרך
- עוצמות – תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך המיוחד
- יסודות – תואר ראשון ותעודת הוראה מותאמת לבית הספר היסודי
הסבת אקדמאים
התפתחות מקצועית
מכינה לבגרות
מידע אישי
בית הספר להכשרה B.Ed
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו)
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר היסודי (א-ו) במגזר הבדואי
- תוכנית שבילים - לחינוך, חברה וסביבה
- תוכנית נתיבים مسارات - למנהיגות חינוכית–סביבתית בנגב
- תוכנית ההכשרה לבית-הספר העל-יסודי (ז-י)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך המיוחד במגזר הבדואי (בין הגילים 21-6)
- תוכנית ההכשרה לחינוך הגופני (כיתות א-יב)
- תוכנית ההכשרה לאמנות (כיתות א-יב)
- רג"ב תוכנית המצוינים
- מגשימות – הכשרה אקדמית לגיל הרך
- עוצמות – תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך המיוחד
- יסודות – תואר ראשון ותעודת הוראה מותאמת לבית הספר היסודי