הארכת השאלה אוטומטית

הודעות ועדכונים
אכסניית לשון פותחת שעריה לכלל הסטודנטים במכללה למתן תמיכה ולייעוץ בכתיבת עבודות אקדמיות, פוסטרים, אינפוגרפיקה והכנה לקראת הצגה (פרזנטציה) בשלוש השפות: עברית, ערבית ואנגלית. הליווי הינו פרטני ונערך בימי ג' בספריית המכללה בין השעות: 12:15-13:45 בקישור שלפניכם פרטים לקביעת מפגש ולקריאה נוספת: https://bit.ly/3vztJnG בברכה: איה סגל וד"ר מוסא אבו-שארב
תוכנית מיל"ת מגייסת סטודנטים
פניות בנושאי שכר לימוד בבקשה להפנות ישירות למייל של רמ"ד גזברות קטי עמרם katy@kaye.ac.il

הארכת השאלה אוטומטית

 מופעל על ידי הספרייה שירות הארכת ספרים השאלה אוטומטית אשר יאריך באופן שוטף את הספרים המושאלים על ידי הקורא.
המערכת הממוחשבת תבדוק מדי יום את כל הספרים המושאלים ותאריך את משך ההשאלה שלהם לזמן נוסף על פי משך ההשאלה המקורי המוגדר לכל פריט (שבוע, שבועיים).
אין צורך להאריך בהארכה ידנית את מועדי הספרים הכלולים בשירות ואין לשלוח בקשות בדואר אלקטרוני להארכת ספרים.

חשוב לדעת ולזכור 

  1. ספרים שהוזמנו על יד קורא אחר לא יוארכו.
  2. אם ברשותכם מספר ספרים ואחד מהם נמצא באיחור – לא יוארכו כל הספרים שברשותכם, גם לא אלה שאינכם מאחרים בהחזרתם.
  3. הודעות על אי הארכת הספרים או בקשה להחזרת ספרים מוזמנים תשלחנה אליכם באמצעות הדואר האלקטרוני. אם כתוב בהודעה האלקטרונית שלא בוצעה הארכה בשל הזמנות ו/או חסימת כרטיס קורא, יש להחזיר את הספרים מיידית. במקרים אחרים יש להתקשר להשאלה ולברר את סיבת הפנייה. (טל – 08-6402738).
  4. ניתן לצפות ברשימה של תאריכי החזרת הספרים המושאלים באתר הספרייה. (יש להיכנס ל"כרטיס קורא שלי" בקטלוג הספרייה).
  5. השירות אינו פוטר את הקורא מאחריות לבדיקת מצב ההשאלות שלו.
לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן