לקסי-קיי

קריאה
נמצאו 2 תוצאות
טליה דיתשי-ברק ומירי יוסוב-שלום
הערך מציג את יתרונה ואת שיטות העידוד לקריאת ספרים במערכת החינוך לגיל הרך, לתלמידי בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים וכן במערכת הכשרת המורים.
אסתר אזולאי
הגישה האינטרטקסטואלית1 (טוהר ואזולאי, תשס"ז) מניחה שכל טקסט מנהל דיאלוג, גלוי או סמוי, של משיכה ודחייה עם טקסטים כאלה שקדמו לו בספרות ובביקורת הספרות (גורביץ 1998). מהות ביקורת הספרות החדשה מתבטאת בהתכנסות של הקורא "פנימה" ובחשיפת תבניות היסוד של היצירה העומדת בפני עצמה, ואילו הקריאה האינטרטקסטואלית דומה ל"פרישת מניפה החוצה", אל כלל עולם היצירה האנושית, אל…
דילוג לתוכן