לקסי-קיי

למידה חברתית־רגשית (SEL)
נמצאו 2 תוצאות
רונן קספרסקי, מירב אסתר חמי, דיצה משכית
בעשורים האחרונים משרד החינוך מקדם למידה חברתית־רגשית, בין היתר מתוך תפיסה של הכלה והוגנות בחינוך  וכתגובה לבעיות חברתיות בסביבה החינוכית, כגון  דחייה חברתית. למידה חברתית־רגשית מומשגת כתהליך שבאמצעותו רוכשים ומיישמים ידע, כישורים ועמדות לפיתוח זהות בריאה; מבצעים תהליכי ניהול רגשות, כמו אמפתיה והשגת מטרות; מבססים מערכות יחסים תומכות ומפתחים תהליכי קבלת החלטות אחראיים ואכפתיים. המחקר…
מירב חמי, רונן קספרסקי, דיצה משכית
 https://doi.org/10.54301/BFPK7528 בעשורים האחרונים גברה מאוד ההתעניינות בלמידה חברתית-רגשית. למידה חברתית-רגשית מיוחסת לתהליך שבאמצעותו מפתחים המעורבים בתהליך החינוכי מיומנויות חברתיות-רגשיות מגוונות. על פי ההגדרה הרשמית, למידה חברתית-רגשית היא התהליך שבאמצעותו רוכשים ומיישמים ידע, כישורים ועמדות לפיתוח זהות בריאה; מבצעים תהליכי ניהול רגשות, כמו אמפתיה והשגת מטרות; ומבססים מערכות יחסים תומכות ומפתחים תהליכי קבלת החלטות אחראיים ואכפתיים.…
דילוג לתוכן