לקסי-קיי

הערכה ומדידה
נמצאו 1 תוצאות
רונן קספרסקי, מירב אסתר חמי, דיצה משכית
בעשורים האחרונים משרד החינוך מקדם למידה חברתית־רגשית, בין היתר מתוך תפיסה של הכלה והוגנות בחינוך  וכתגובה לבעיות חברתיות בסביבה החינוכית, כגון  דחייה חברתית. למידה חברתית־רגשית מומשגת כתהליך שבאמצעותו רוכשים ומיישמים ידע, כישורים ועמדות לפיתוח זהות בריאה; מבצעים תהליכי ניהול רגשות, כמו אמפתיה והשגת מטרות; מבססים מערכות יחסים תומכות ומפתחים תהליכי קבלת החלטות אחראיים ואכפתיים. המחקר…
דילוג לתוכן