הערכה עצמית של לומדים בהשכלה הגבוהה

https://doi.org/10.54301/KJZN7441

אחת מהמשימות המאתגרות ביותר למורים היא להפוך את ההערכה לחלק מתהליך הלמידה של הלומד. ההערכה העצמית, המתייחסת להערכת הלומד את תהליך למידתו ואת תוצרי הלמידה שלו, היא משוכה שהמוסדות להשכלה גבוהה עדיין צריכות להתמודד איתה, למרות הידע המצטבר בנושא. בסיס הידע הקיים על חשיבות ההערכה העצמית ותרומתה ללמידה מבוסס למדי, ולמרות זאת רוב תהליכי ההערכה במוסדות אקדמיים מתבססים גם היום רק על הערכתו המסכמת של המורה.
לקריאת המאמר השלם נא הורידו את הקובץ.

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן