יישום שיטת הוראה משותפת: שני מורים בכיתה בבתי ספר ערביים בישראל, הרהורים והמלצות
ד"ר טארק מוראד – אגף התמחות וכניסה להוראה במשרד החינוך
ד"ר נאדיה ג'אליה – המכללה האקדמית הערבית בחיפה
"שיאי"ם בנגב" – למצוינות חינוכית של מורים מתחילים ביישובים בדואים בנגב
הווידה אלעטאונה-אלהואשלה, ד"ר חיה קפלן, בשמת בר-נדב, למה משעל וסלוא לאדקני – המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי
ג'ואהר אזברגה – מורה חדשה בבית הספר היסודי אלאמל בלקייה
השפעת התוכנית "אקדמיה כיתה" על תפקודן של מתמחות בשנה הראשונה לכניסתן להוראה
ד"ר כוכי פרג'ון וד"ר אסתר גואטה – מכללת חמדת הדרום
מבטים חדשים על מערכת החינוך
גבי שוורץ ופרופ' יהודית דורי – הפקולטה לחינוך, למדע וטכנולוגיה, הטכניון בחיפה