לקסי-קיי

תהליכי הוראה ולמידה
נמצאו 2 תוצאות
אפרת לוצאטו ומיה שלום
https://doi.org/10.54301/WSAH9728 אוריינות מדעית נדרשת בקבלת החלטות מבוססות ומושכלות בתחומי חיים שונים. בתחום החינוך, אי־הבנות או פירושים מוטעים לגבי תפקוד המוח, או בשמן המקובל "נוירו־מיתוסים" עשויות לגרום לקבלת החלטות מוטעות, ואחיזה בהן עשויה לעודד מדיניות חינוך ושיטות הוראה בלתי יעילות שמשפיעות על תוצאות הלמידה. נוירו־מיתוסים הם אמונות שווא שמקורן בתפיסות מוטעות בנוגע לתפקוד המוח או באי־הבנה…
אפרת לוצאטו
בעשרים השנים האחרונות נצפה בעולם עניין רב בקשר שבין ידע ממדעי המוח לחינוך, ונעשו ניסיונות ליצור קשר בין שני תחומי עניין ומחקר אלו. ייעודו של תחום הנוירו־פדגוגיה הוא לגשר בין הידע המצטבר במחקרים מתחום מדעי המוח לבין חקר החינוך, בעיקר בהיבטים פרקטיים של תהליכי הוראה ולמידה. נוירו־פדגוגיה, המכונה בספרות גם נוירו־חינוך, הוא תחום דעת בין־תחומי…
דילוג לתוכן