הסכת ככלי בפדגוגיה חדשנית

הפקת הסכת (פודקאסט) כחלק מלמידה היברידית משמעותית ורלוונטית מאפשרת לתלמיד לרכוש מיומנויות חדשות  מתוך התנסות בחוויה רגשית מעצימה –  בכיתה ומחוצה לה. נגיף הקורונה שהתפשט בעולם בסוף 2019 שיתק את שגרת החיים ובכלל זה את מערכת החינוך. ההתמודדות עם הנגיף העצימה את הצורך בפיתוח פדגוגיית למידה היברידית שתשלב את סגנון ההוראה המסורתי עם סגנונות הוראה חלופיים ודרכים יצירתיות ללמידה משמעותית. אחת מדרכי הלמידה החדשניות היא שילוב של הפקת הסכתים (פודקאסטים –  קובצי שמע דיגיטליים  הניתנים לשימוש והאזנה לפי התאמה אישית) כפלטפורמה של למידה היברידית המחויבת מתוקף המציאות החדשה שאיתה מתמודד העולם

על המחברת: ד"ר אלה בן עטר היא ראש מסלול רדיו ושידורים דיגיטליים ומרצה במחלקה לתקשורת במכללת ספיר. רכזת מגמת תקשורת-רדיו בתיכון שער הנגב. מחקריה עוסקים ברדיו חינוכי, בחוסן קהילתי במצבי חירום ובקבוצות חברתיות בישראל. מחברת הספר משדרים תחת אש: רדיו חינוכי במצבי חירום (פרדס, 2019).

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן