בדרכי קיי – גיליון מס' 37
לאחר סבב לחימה משמעותי נפתח סמסטר ב' במכללת קיי. על אף האתגרים שבו הסטודנטים ונכנסו בשערי
המכללה אל שבוע מלא אווירה חגיגית.
השבוע הראשון כלל מגוון פעילויות לסטודנטיות ולסטודנטים, שנערכו בשיתוף חברי הסגל, מדריכי החוסן, דיקנאט
הסטודנטים, בתי הספר במכללה ואגודת הסטודנטיות והסטודנטים. פעילויות אלו נועדו לאפשר מעבר הדרגתי
ונעים מלמידה מרחוק ללמידה פרונטלית, ולתמוך בחזרה לשגרה אקדמית.
שמחנו לראות שוב בקמפוס את כלל קהילת המכללה: סטודנטיות וסטודנטים, מרצות ומרצים ואנשי מנהלה ולראות
את החיבור האנושי, את האנרגיה ואת תחושת הקהילה המתחדשת.
פתיחת הסמסטר מבטאת את חוסנה של קהילת המכללה ואת מחויבותה להמשיך לפעול, ללמד וללמוד גם
בתקופות מורכבות.
No articles found for this sheet.