דבר נשיא המכללה

דבר נשיא המכללה

נשיא המכללה פרופ' אריה רטנר

דבר נשיא המכללה

החינוך וההוראה הינם מרכיבים חשובים ביותר בבניית החוסן הלאומי של כל חברה וכך גם של החברה הישראלית. הקניית ידע והשכלה מהווים תהליך חשוב מאין כמוהו בבניית חברה נאורה יותר, שוויונית יותר ובאותה מידה חברה יציבה יותר מבחינה כלכלית. מורים ומחנכים הם אלה שאחראים על הקניית ידע והשכלה ואנו במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי אחראים על תהליך ההכשרה של הדורות של המורות והמורים בישראל. המכללה  נמנית על המכללות המובילות בארץ בתחום הכשרת מורים ומתאפיינת בראש וראשונה ביחס אישי ומכבד כלפי הסטודנטים ובשאיפה למצויינות. באמצעות אנשי סגל מצויינים אנחנו במכללת קיי שואפים להקנות לסטודנטיות ולסטודנטים לא רק את תחומי הדעת השונים אלא גם ערכים הקשורים באהבת האדם והארץ.

במכללת קיי פועלות תוכניות לתואר ראשון בשילוב עם לימודים המעניקים תעודת הוראה ומאפשרים התמחויות במנעד רחב של תחומים החל מהגיל הרך ועד לתיכון, ובנוסף התמחויות בהיסטוריה, מקרא, אומנות, לשון עברית וערבית, חינוך גופני, מדעי הטבע, אנגלית מתמטיקה ועוד. בנוסף מציעה המכללה מגוון תוכניות לימוד לתואר שני כולל יעוץ חינוכי, למידה והוראה ועוד. המכללה מקיימת תוכניות לאנשי כוחות הביטחון המעוניינים לאחר פרישה מצה"ל להשתלב בחינוך והוראה.

המכללה רואה את עצמה כאחראית במידה רבה על עיצוב פני הדורות הבאים ועיצוב פניה של החברה הישראלית כחברה רב תרבותית השומרת על ערכים דמוקרטיים, שוויון ואחווה. אני קורא לכולכם להצטרף לקהילת המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי.

 

פרופ' אריה רטנר

נשיא המכללה

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן