לוח דרושים

דרוש/ה אחראי/ת משק וניקיון – משמרת ערב

תיאור התפקיד:
מחלקת משק וניקיון אמונה על ניקוי ושמירה על רמת הניקיון בכלל מבני המכללה, הפנימיים והחיצוניים, ועל הפעלת עמדות כיבוד באירועי המכללה.

תחומי אחריות במסגרת התפקיד:
• אחריות על צוות עובדי/ות המשק במשמרת הערב.
• מסירת תכנית עבודה יומית לפי שיבוץ של מנהל משק .
• פיקוח ובקרה על איכות העבודה באופן שוטף ברמת הניקיון .
• בסיום משמרת: לוודא כיבוי אורות וכיבוי מזגנים בכל הבניינים ונעילת כיתות לאחר שכלל עובדי/ות המשק סיימו לנקות.
• הפעלת עמדות כיבוד באירועים והחזרת הציוד בסוף הפעילות .
• סיוע לעובדות במטלות פיזיות או מורכבות כמו פינוי פסלות, סידור כיתות וכו' בכל הבניינים.
• מתן מענה לפניות של עובדות ועובדים בזמן המשמרת והעברתן למנהל המשק.
• כל עבודה אחרת בהתאם לבקשתו של מנהל המשק.

דרישות התפקיד :
• 12 שנות לימוד – חובה
• ניסיון של כשלוש שנים בניהול צוות עובדים– חובה.
• ידע וניסיון בשימושי מחשב (office).
• זמינות לעבודה במשמרות ערב וימי ו'.
• ידיעת השפה האמהרית – יתרון משמעותי.

היקף המשרה: %100 משרה

מוזמנים/ות להגיש מועמדות, תוך ציון שם המשרה בנושא, למייל: jobs@kaye.ac.il

דרוש/ה מנהל/ת רכש מכרזים והתקשרויות

תיאור התפקיד:
• ניהול מכלול נושאי הרכש במכללה לרבות : רכישת טובין, אחסנתם, הספקתם, שמירה עליהם וקביעת רמות המלאי בהתאם לתוכנית העבודה השנתית בתחום הרכש וההתקשרויות .
• ניהול מו"מ, ביצוע ניתוח נתונים והשוואת הצעות מחי ר עם ספקים, יועצים וקבלני משנה.
• ניהול מכרזי המכללה, לרבות ניסוח מסמכים משפטיים, אינטגרציה של מסמכי המכרז ריכוז וקידום הליכי המכרז בוועדת המכרזים.
• ריכוז הוועדה למכרזים והתקשרויות במכללה, כולל ריכוז והכנת החומרים וההחלטות לוועדה, כתיבת מסמכים, פרוטוקולים וסיכומי דיונים.
• אחריות מלאה על תהליך הרכש משלב קבלת הדרישה, דרך הפקת הזמנת הרכש, מעקב אחר תהליך החתימה ואישור ההזמנה. מעקב ובקרה עד לקבלת השירותים והטובין וקליטתם במערכת המחשוב, לרבות סגירת התהליך הלוגיסטי והפיננסי עד ביצוע התשלום.
• הכנה, ניהול ומעקב אחר חוזים והסכמים עם יועצים, ספקים ונותני שירות. ביצוע בקרה אחר תנאים מסחריים ועמידה בלו"ז .
• חזון לפיתוח נושאי רכש באופן דיגיטאלי והובלת תהליכים טכנולו גיים של היחידה .
• תחומי אחריות ומשימות נוספות בהתאם לדרישת הממונים.

דרישות התפקיד:
• בעל/ת תואר ראשון באחד או יותר מהתחומים הבאים: מנהל עסקים, תעשייה וניהול, כלכלה, משפטים או תואר אחר במדעי החברה – חוב ה. תואר שני יהווה יתרון .
• ניסיון של חמש שנים לפחות בניהול פעילות רכ ש – חובה. בהיקף שנתי של 20 מיליון ₪ – יתרון
• ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בניהול רכש ומכרזים בכפוף לחוק חובת המכרזים ובכלל זה: עריכת הליכים תחרותיים בהתאם לחוק חובת המכרזים, ניהול ועדכון תיקי חוזים, ערבויות וביטוחים – חובה .
• ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות – חובה.
• ניסיון בעבודה על מודול רכש בתוכנות ERP כגון: SAP ,PRIORITY וכו' – חובה
• יכולת הובלה עצמאית של תהליכי ם, התקשרויות והסכמים מסחריים .
• כושר ביטוי ברמה גבוהה בכתב ובעל פה .
• יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים תוך תשומת לב לפרטים .

היקף המשרה : %100 משרה

מוזמנים/ות להגיש מועמדות, תוך ציון שם המשרה בנושא, למייל: jobs@kaye.ac.il

דרוש/ה מזכיר/ה במנהל סטודנטים

תיאור התפקיד:
• מעקב שוטף אחר תוכנית הלימודים של הסטודנטי ם
• מתן מענה טלפוני ופרונטלי לסטודנטים וטיפול בפניותיהם.
• הנפקת אישורים ותעודות.
• ניהול התיק האישי של הסטודנט במכללה.

דרישות התפקיד :
• שליטה גבוהה ב -Word – וב Excell -חובה.
• יכולת ניסוח גבוהה .
• הקפדה על פרטים ודיוק.
• יכולת עבודה בסביבה מרובה משימות וממשקים.
• יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
• יכולת עבודה בצוות .

היקף המשרה: 100% משרה.

מוזמנים/ות להגיש מועמדות, תוך ציון שם המשרה בנושא, למייל: jobs@kaye.ac.il

דרוש/ה ראש לשכת נשיא המכללה

תיאור התפקיד:
• ראש לשכת הנשיא הנה/ו יד ימינו של נשיא המכללה בכל הקשור לניהול המשרד, היומן והתקשורת עם הגורמי פנים וחוץ אשר בקשר עם הנשיא.

תחומי אחריות במסגרת התפקיד:
• תקשורת עם גורמים פנימיים במכללה, משרד החינוך הות"ת והמל"ג בנושאים שבטיפולו של נשיא המכללה.
• טיפול אדמיניסטרטיבי ותאום בין הגורמים שעוסקים בגיוס כספים וקשרי חוץ.
• תאום וארגון פגישות של המועצה האקדמית העליונה, ישיבות הנהלה וועדות ערעורים פנימיות.
• טיפול שוטף ביומן נשיא המכללה.
• אחריות על אירוח גורמים חיצוניים .
• ניסוח מכתבים נלווים ודואר אלקטרוני למסמכים שמפיץ הנשיא.
• גיבוי שאר עובדי הצוות ובכלל זה היכרות עם תחומי אחריותה של מזכירת סגנית הנשיא וגישה ליומן שלה.
• משימות נוספות בהתאם להנחיית המנהלים.

דרישות התפקיד :
• תואר ראשון- חובה
• ניסיון של חמש שנים כמזכיר/ה- חובה, מתוכן שנתיים לפחות בניהול לשכה או כעוזר/ת אישי/ת של מנכ"ל/יו"ר/נשיא – חובה
• ניסיון בעבודה במגזר הציבורי/שלטון מקומי/אקדמיה – יתרון משמעותי
• שליטה גבוהה בכתיבה וניסוח בעברית ובאנגלית – חובה
• שליטה גבוהה בניהול וארגון משרד- חובה
• שליטה ברמה גבוהה מאוד בחבילת Office 365 : Word, Outlook, PowerPoint, Excel – חובה
• יכולת לבנות מצגת על בסיס חומר מקצועי תוך שימוש בכלים דיגיטאליים כגון Canva ,Powerpoint וכלי AI אחרים- חובה
• שליטה ביישומים דיגיטאליים לצורך קביעת פגישות, שיתוף מסמכים, עריכת שאלונים- חובה
• גמישות בשעות העבודה ובכלל זה נכונות לעבוד בשעות אחר הצהריים- חובה

היקף המשרה: %100 משרה

מוזמנים/ות להגיש מועמדות, תוך ציון שם המשרה בנושא, למייל: jobs@kaye.ac.il

* כל המשרות מוצעות לכל המגדרים

דילוג לתוכן