החינוך המדריך – מהו?

גישת החינוך המדריך היא גישה חינוכית-שיקומית הוליסטית  שמפתחת אדם עם שיתוק מוחי (או עם לקות נוירולוגית אחרת הכוללת מרכיב של עיכוב מוטורי משמעותי) בכל גיל לעצמאות מרבית כאישיות שלמה. החינוך המדריך פועל למציאת דרך שבה האדם יהיה פעיל ומעורב בפעילות ככל הניתן בתחומי המוטוריקה העדינה והגסה, התקשורת, השרות העצמי, התחום הקוגניטיבי ועוד, בדומה לפעולתם של אנשים שהתפתחותם תקינה. מטרת החינוך המדריך היא פיתוח אדם עצמאי, מוטיבציוני, נחוש, יוזם, פותר בעיות ופעיל.

 

https://doi.org/10.54301/PFHW9042

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן