הגיליון החדש של 'קולות' (27) בנושא חינוך בעת מלחמה מוקדש לזכר חברנו היקרים ד"ר מרסל פריילך ורס"ר מתן דמארי.
הגיליון כולל:
* תמר גרין, פסיכולוגית חינוכית המנהלת את השפ"ח ברמת הנגב כותבת על המעבר משבר לרציפות ולתיקון.
* משוררות ויוצרות כותבות על ספרות בעת מלחמה
* ד"ר שרון שטיינברג וד"ר הילה כהן כותבות על הורות וילדות בעוטף עזה לפני ואחרי השבעה באוקטובר.
* על רקע המלחמה משרטט ד"ר דביר מלניק קווי מתאר לגישה חינוכית חדשה הבנויה על אתיקה של השתיכות – הפדגו-תרפיה.
* ד"ר רוני גז לנגרמן כותבת על משחקי ביבליותרפיה ויצירת חוסן בראי הגישה הסלוטוגנית
* עפרה אראל משתפת ביומן עורף חינוכי
* ד"ר דפנה גרנית דגני מראיינת את עופר הלפרין, בוגרת שבילים, על פעילותה על ילדי קיבוץ כפר עזה המפונה
* ד"ר זיוה ילין חוזרת לביתה- קיבוץ בארי- כפי שהוא משתקף בציוריה,
* וכמובן המדור "דמיינו חינוך" של פרופ' אמנון גלסנר עם השאלה "מה תפקיד המורה בעת מלחמה?".
קריאה נעימה!
ד"ר נעמה רשף- עורכת.
– – –
כתב העת "קולות", הוא כתב-עת העוסק בענייני חינוך וחברה בהוצאת המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי, באר-שבע.
מטרתו של כתב העת להוות במה לקולות השונים, והזדמנות לדיון ולדיאלוג בתחומים אלה.
"קולות" יוצא לאור פעמיים בשנה, בחודשים ינואר ויוני, וכל גיליון מוקדש לנושא שונה.