קולות: גיליון מס' 27 – ינואר 2024

קולות: גיליון מס' 27 – ינואר 2024

הגיליון החדש של 'קולות' (27) בנושא חינוך בעת מלחמה מוקדש לזכר חברנו היקרים ד"ר מרסל פריילך ורס"ר מתן דמארי.

 

הגיליון כולל:

* תמר גרין, פסיכולוגית חינוכית המנהלת את השפ"ח ברמת הנגב כותבת על המעבר משבר לרציפות ולתיקון.

* משוררות ויוצרות כותבות על ספרות בעת מלחמה

* ד"ר שרון שטיינברג וד"ר הילה כהן כותבות על הורות וילדות בעוטף עזה לפני ואחרי השבעה באוקטובר.

* על רקע המלחמה משרטט ד"ר דביר מלניק קווי מתאר לגישה חינוכית חדשה הבנויה על אתיקה של השתיכות – הפדגו-תרפיה.

* ד"ר רוני גז לנגרמן כותבת על משחקי ביבליותרפיה ויצירת חוסן בראי הגישה הסלוטוגנית

* עפרה אראל משתפת ביומן עורף חינוכי

* ד"ר דפנה גרנית דגני מראיינת את עופר הלפרין, בוגרת שבילים, על פעילותה על ילדי קיבוץ כפר עזה המפונה

* ד"ר זיוה ילין חוזרת לביתה- קיבוץ בארי- כפי שהוא משתקף בציוריה,

* וכמובן המדור "דמיינו חינוך" של פרופ' אמנון גלסנר עם השאלה "מה תפקיד המורה בעת מלחמה?".

קריאה נעימה!
ד"ר נעמה רשף- עורכת.

– – –

כתב העת "קולות", הוא כתב-עת העוסק בענייני חינוך וחברה בהוצאת המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי, באר-שבע.

מטרתו של כתב העת להוות במה לקולות השונים, והזדמנות לדיון ולדיאלוג בתחומים אלה.
"קולות" יוצא לאור פעמיים בשנה, בחודשים ינואר ויוני, וכל גיליון מוקדש לנושא שונה.

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן